Over HVV FOOTBALL FACTORY

HVV Football Factory is de grootste studentenvoetbalclub van Den Haag, opgericht door studenten en gerund voor studenten. Dit is de plek waar passie voor voetbal de geest van de studentengemeenschap ontmoet. Onze club biedt studenten een platform om samen te komen, het prachtige spel te spelen en onvergetelijke herinneringen te creëren, zowel op als buiten het veld.

WAAROM WIJ?

U vraagt zich misschien af: 'Waarom zou ik voor HVV kiezen?'. Welnu, wij vertellen u precies waarom u voor ons zou moeten kiezen.

Allereerst is HVV FF de enige studentenvoetbalclub in Den Haag. HVV geeft je de kans om mede-internationale studenten te ontmoeten die net zoveel van voetbal houden als jij. Het kan best lastig zijn om naar een nieuw land te verhuizen en vrienden te maken, maar bij HVV heb je een gezin dat dezelfde passie deelt als jij. VOETBAL !

Door lid te worden van de HVV-familie heb je de kans om vrienden voor het leven te maken, herinneringen te creëren die je nooit zult vergeten en ook kun je je voetbalreis voortzetten.

We zien je graag bij HVV Football Factory!

ONS BESTUUR

Hier ziet u ons HVV FF Bestuur voor 2023/2024

Ons bestuur werkt het hele seizoen onvermoeibaar om ervoor te zorgen dat alle HVV FF-leden de best mogelijke ervaring hebben en ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt.

Lees meer door hieronder te klikken

IMG-20240416-WA0008_edited.jpg