HVV Football Factory

(2021/2022)

Over dit Team

Heren zondag 1

De Zondag 1 is het selectieteam van HVV Football Factory en het hoogst spelende team in Den Haag met plezier op en rond het veld. Komend seizoen zal het selectieteam uitkomen in de derde klasse zondag. Strijdend tegen de andere selecties in de Haagse omgeving gaat dit team er elke week tegen aan om de eer van de Haagse studenten hoog te houden!

Trainingsrooster HVV Football Factory

Elke woensdag en vrijdag van 19.30-22.30

De Heren Zondag 1, 2, 3 en 4 trainen op woensdag en vrijdag op sportpark Houtrust. Alle vier de teams spelen hun wedstrijden op zondag op Sportpark Houtrust (thuis).

Het Team

Rashed al Rashed

Darius Zolog

Wil je ook mee voetballen? Schrijf je in —>

Ben jij op zoek naar een nieuwe voetbalclub in de mooiste studentenstad van Nederland, waar oog is voor voetbal én gezelligheid? Dan ben jij bij L.V.V. Football Factory, Campus Den Haag, dus H.V.V. Football Factory aan het juiste adres! Wij staan voor gezelligheid, feesten en activiteiten, maar ook voor voetbal op niveau, sportieve uitdagingen op het veld en op het tv-scherm en sportieve activiteiten zoals een jaarlijks toernooi in China. Ben je nog niet overtuigd? Neem contact met ons op en train mee met één van onze teams! Hopelijk tot snel.

Liever meevoetballen in Den Haag? Ga voor meer informatie naar hvvfootballfactory.nl